"Людству необхідно якомога швидше вирішити дилему: або воно зробить так, що в біосфері буде менше забруднюючих речовин, або біосфера розвиватиметься таким чином, що в ній стане менше людей"
Дж.Баттон

Уже тривалий час людство живе в умовах екологічної кризи, появу якої обумовив, головним чином, прогрес суспільства тотального споживання. Жорстоке вбивство тварин, знищення лісів, колосальні викиди шкідливих речовин у воду, повітря, землю, руйнування глобальної екосистеми планети - найяскравіші прояви такого "прогресу".

"Екологічний Фронт" - це об'єднання людей, які усвідомлюють екологічну проблему і вважають, що її вирішення варто почати з себе, змінивши свою свідомість і взявши відповідальність за стан біосфери, якій ми зобов'язані своїм життям.

понеділок, 7 жовтня 2013 р.

СВІТОВІ БРЕНДИ ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ВІД ВИКОРИСТАННЯ ХУТРА ТА ШКІРИ


Представники брендової спортивної компанії Puma нещодавно заявили про те, що компанії пора відмовлятися від використання шкіри на виробництві спортивного взуття. Основною причиною такого рішення представники компанії називають жахливий вплив такого виробництва на довкілля.

В інтерв'ю виданню Financial Times голова ради директорів компанії, Йохен Цайтц сказав, що «компанії потрібно шукати альтернативні матеріали, це обговоренню не підлягає». Він усім відомий як новатор у бізнесі через його заклопотаність проблемами навколишнього середовища . Він особисто помітно скоротив споживання м'яса, а також ввів так звані «безм'ясні понеділки» у всіх офісах компанії.
«Нам потрібно їсти менше м'яса і потрібно використовувати менше шкіри. Всім відомо, що саме на скотарстві лежить відповідальність за викиди величезної кількості вуглекислого газу в атмосферу» - заявив Цайтц.
Крім того, Йохен сказав, що шкіра виявилася величезним джерелом вуглекислого газу, виробленого компанією PUMA. Частково це можна пояснити тим, що фермам потрібні величезні території, які доводиться очищати, і велика кількість води, що впливає на рослинний і тваринний світ в районі виробництв. Ще однією причиною є токсичні домішки та хімікати, які застосуються на шкіряних фабриках.
Після цього компанія зважилася перейти на більш екологічне виробництво і матеріали. Тому не дивно, що з часом на сайті PumaVision оголосили про «заборону використання шкіри і шкур тварин» і про те, що компанія «відмовиться використовувати хутро по всьому світу».
Будучи екологічно настроєним підприємцем, Йохен заявляє про необхідність пошуку якісних і доступних замінників шкіри. Над виробництвом таких матеріалів вже працюють у лабораторіях компанії.
Варто зазначити також, що змінили свою політику щодо використання матеріалів тваринного походження й інші світові бренди, зокрема компанії H&M і Adidas.

Сподіваємось, що рішення цих компаній стануть чудовим прикладом і для інших виробників, а до основного мотиву їх дій (шкідливий вплив на довкілля) додасться ще й особиста відповідальність і небажання бути причетними до вбивств невинних істот.


Немає коментарів:

Дописати коментар